8/7/08

My Life Story

Η ιδέα για το καινούριο blogοπαίχνιδο ήρθε από κάποια blogs του εξωτερικού .Ο κανόνας είναι να κάνεις μια λίστα με τους αγαπημένους σου δίσκους από τη χρονιά που γεννήθηκες,και ιδού μια γρήγορη αλλά όχι πρόχειρη λίστα,που δημιουργήθηκε με τη βοήθεια παλιών τευχών του περιοδικού Ποπ +Ροκ ,καθώς και του ξένου τύπου :

1983
R.E.M-Murmur
1984
Prince -Purple Rain
1985
Tom Waits -Raindogs
1986
The Smiths -The Queen is Dead
1987
U2-The Joshua Tree
1988
Public Enemy-It Takes A Nation of Millions to Hold Us Back
1989
The Stone Roses -The Stone Roses
1990
Sonic Youth -Goo
1991
Massive Attack -Blue Lines
1992
R.E.M-Automatic for the People
1993
Bjork-Debut
1994
Jeff Buckley -Grace
1995
The Smashing Pumpkins -Mellon Collie and the Infinite Sadness
1996
dEUS -In A Bar Under The Sea
1997
Radiohead-OK Computer
1998
Beastie Boys -Hello Nasty
1999
Flaming Lips -The Soft Bulletin
2000
Grandaddy -The Sophtware Slump
2001
The Strokes -Is This It
2002
The Streets -Original Pirate Material
2003
The White Stripes -Elephant
2004
Wilco -A Ghost is Born
2005
LCD Soundsystem -LCD Soundsystem
2006
Joanna Newsom-Ys
2007
Radiohead -In Rainbows
2008
To Be Announced ...

Τα albums που επέλεξα είναι ενδεικτικά και παρέλειψα κάποια πολύ αγαπημένα.Από το 1995 και μετά πρότίμησα κυρίως αυτά που άκουγα περισσότερο τη συγκεκριμένη χρονιά,ωστόσο όλα τα παραπάνω εξακολουθούν να μου αρέσουν.Η δημιουργία της λίστας μπορεί να έχει το μειονέκτημα της αποκάλυψης της ηλικίας,αλλά ενδείκνυται και στους άλλους bloggers για τις ώρες της θερινής ραστώνης-σίγουρα είναι καλύτερο από sudoku ...

4 σχόλια:

elafini είπε...

Ωραίος τρόπος αποκάλυψης της ηλικίας (θα το σκεφτώ πριν αποκαλύψω τη δική μου)...θα είχε πλάκα πάντως να συμβαδίζει ηλικιακά...όταν ήσουν 3 ας πούμε, θα έπρεπε να είχες Στρουμφάκια Best of :P

dreary είπε...

Πολυ ωραιο παιχνιδακι (και ωραια λιστα) θα ετοιμασω και τα δικα μου.

Ανώνυμος είπε...

Elafini,όχι,πραγματικά άκουγα Smiths όταν ήμουν τριων,αγαπημένο μου το Never Had No Ever(.. it lasted 3 years ,7 months and 27 days) :)

dreary,είμαι σίγουρος ότι και η δική σου λίστα θα έχει ενδιαφέρον ...

Stratos Bacalis είπε...

Καλά αν κάνω εγώ τέτοια λίστα θα κλάψουνε μανούλες... (πρώτη η δικιά μου δηλαδή)