6/2/08

Munich Air Disaster

We love them/We mourn for them
Unlucky boys of Red
I wish I'd gone down
Gone down with them
To where Mother Nature makes their bed
We miss them/Every night we kiss them
Their faces fixed in our heads
I wish I'd gone down
Gone down with them
To where Mother Nature makes their bed
They can't hurt you/Their style will never desert you
Because they're all safely dead
I wish I'd gone down
Gone down with them


Οι στίχοι είναι από το Munich Air Disaster 1958 ,ενα b-side του Morrissey που αναφέρεται στο αεροπορικό δυστύχημα που αποδεκάτισε την ομάδα της Manchester United ,αλλά και συνέβαλλε,μαζί με παίκτες σαν το μεγάλο George Best και το βασιλιά Eric ''η -καλύτερη-στιγμή-της-καριέρας-μου-ήταν-οταν-χτύπησα-το-hooligan'' Cantona στην εδραίωση του μύθου της ...

Επέτειος 50 χρόνων σήμερα -τελικά ο Φεβρουάριος δεν ευνοεί τα αεροπορικά ταξίδια (βλέπε προηγούμενο post)

Δεν υπάρχουν σχόλια: