19/6/08

A marriage made in heaven

Ομολογουμένως κάτι μου έλειπε από την πολύ καλή ,κατά τα άλλα,πρόσφατη συναυλία των Spiritualized.Η απορία μου λύθηκε διαβάζοντας την είδηση σύμφωνα με την οποία οι Spiritualized έπαιξαν ως support του Lenny Kravitz για κάποιες συναυλίες στην Εσθονία και το Ελσίνκι,κάτι που δυστυχώς δεν ακολούθησαν οι έλληνες διοργανωτές με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια μικρή περιουσία για να δει κανείς και τους δύο.Χάνεται επίσης η ευκαιρία να παρατηρήσει κανείς από κοινωνιολογική σκοπιά το συγχρωτισμό των δύστροπων indie kids με τους φίλους του παλαιομοδίτη ρόκερ.

Παρακάτω κάποια άλλα αμφισβητήσιμα συναυλιακά ζευγάρια,που αλίευσα -με παραγάδι-από ένα παλιότερο τεύχος του περιοδικού Spin :
  • 1967 -Ο Jimi Hendrix ανοίγει για τους Monkees
  • 1972-Oι Roxy Music ανοίγουν για τους Jethro Tull
  • 1973-Οι Lynyrd Skynyrd ανοίγουν για τους New York Dolls
  • 1974-Οι Hall + Oates ανοίγουν για τον Lou Reed
  • 1982-Οι U2 ανοίγουν για τους J. Geils Band
  • 1986-Ο Dwight Yoakam ανοίγει για τους Husker Du
  • 1988-Ο Schooly D ανοίγει για τους Jesus and Mary Chain
  • 1996-Οι Bad Religion ανοίγουν για τους Deep Purple

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

παλι καλα να λες που δεν ηρθε παρεα με το λενυ, θα το αντεχες να περιμενεις να τελειωσει και να βγουν μετα οι spiritualized?

Ανώνυμος είπε...

sorry για το ασχετο, notwist σου αρεσε? μιλαμε το ακουσα σημερα και εχω παθει πλακα! στο ριπιτ απο το πρωι!

another day full of dread είπε...

Το Neon Golden μου άρεσε πολύ,το καινούριο δεν το έχω ακούσει ακόμα,θα το ακούσω !